پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229226
بادام هندي هم به اقلام واردات قاچاق پيوست/ قيمت آجيل و خشکبار با قيمت دو ماه پيش در شب عيد عرضه مي شود
تاریخ انتشار : 1396/12/06 10:57:04
نمایش : 1379
رئيس اتحاديه فروشندگان آجيل و خشکبار در خصوص بازار شب عيد آجيل و خشکبار و قيمت آنها اظهارداشت: از نظر کميت جنسي خوشبختانه کمبودي در اين زمينه وجود ندارد و مردم نگراني بابت اين موضوع نداشته باشند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مصطفي احمدي، رئيس اتحاديه فروشندگان آجيل و خشکبار در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ در خصوص بازار شب عيد آجيل و خشکبار و قيمت آنها اظهارداشت: از نظر کميت جنسي خوشبختانه کمبودي در اين زمينه وجود ندارد و مردم نگراني بابت اين موضوع نداشته باشند.

 

وي همچنين در خصوص قيمت آجيل و خشکبار در شب عيد عنوان کرد: قيمت ها تغييري نمي کند و نرخ آجيل و خشکباري که در شب عيد به مردم ارائه مي شود همان نرخ دو ماه پيش است و افزايش قيمتي در اين زمينه نخواهيم داشت.

 

رئيس اتحاديه فروشندگان آجيل و خشکبار همچنين در خصوص واردات برخي از اقلام خشکبار به کشور نيز خاطر نشان کرد: برخي از اجناس از نظر کميت توليدمان به اندازه مصرف نيست و کمتر است؛ براي جبران کمبود اين اقلام نظير بادام درختي ، مغز گردو که توليدشان کمتر از مصرف است واردات داريم .

 

 احمدي ادامه داد: مشکل ما در واردات مشکل واردات بادام هندي است که اجازه ورود آن را به کشور نمي دهد ولي متاسفانه اين قلم به وفور به صورت قاچاق در کشور يافت مي شود ؛ رايزني هايي اتحاديه براي واردات بادام هندي با وزارت جهاد کشاورزي داشته و اصناف نيز نامه نگاري هايي را در اين باره انجام داده اند ولي تا کنون نتيجه را در بر نداشته است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html